Jumaat, 15 Oktober 2010

HARI KETAWA

Hari ini aku sangat kuat ketawa.. hahahaha! kah kah kah! hehehehe! huhuhu! semua versi ketawaku ada.. kenapa aku ketawa? hehehe banyak sebab.. 

Sebab pertama aku tenguk video pengantin di Indonesia yang pengantin lelakinya  mengikut kata tok imam.. Tok Imam kata "Wahai!" si pengantin pun ikut "wahai!" bila diijabkan dengan panjang lebar dan goncangkan tangan tiba-tiba pengantin lelaki menyambut dengan goncangan tangan yang penuh yakin lalu menyebut "SAH" hahahaha.. Tok Imam dan saksi yang lain tiba-tiba tercengang!! hahaha siapa pengantin yang sepatutnya kabul dan peranan si saksi bertukar kepada pengantin lelaki.. hahahhaa aku ketawa lagi...  sila klik url di bawah..
http://www.facebook.com/video/video.php?v=153611948009309&ref=mf

Sebab kedua aku ketawa besar bila memberku secara kebetulan berbaju sedondon dengan seorang mamat yang selalu "kontraversi" dalam isu poligami.. tup tup boleh pulak berpakaian sedondon dengan member aku.. yang kelakarnya boleh bergambar sebagai kenangan pulak.. hahahaha aku ketawa lagi.. hehehehe apa tidaknya aku ketawa kerana kebanyakan masa depa ni selalu sangat berbaju sedondon walaupun tak pernah berpakat.. masa majlislah.. masa rombongan lah.. masa kerjalah...  macam sehati sejiwa ajer.. wal hal aku tahu pantang jumpa ada saja yang hendak didebatnya termasuk aku.. yang aku nak ketawa sebab dalam banyak perkara tak pernah sehati sejiwa tetapi bila berpakaian tetap sejiwa.. hahahaha ketawa lagi..

Sebab ketiga aku ketawa.. mungkin dari awal aku dah happy so that sampai petang pun aku happy.. bila happy aku mudah ketawa.. hahahaha ketawa lagi aku.. yang nyata janganlah sampai aku nak tidur pun aku ketawa atau dalam mimpi aku boleh ketawa.. confirm semua orang akan ketawa aku sebab aku dah mula ada penyakit ketawa.. hahahha oppss.. tak nak ketawa.. hehehe tak boleh sebab aku sedang nak ketawa gak.. hahahahha..